Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Ekonomsko (samo)ubistvo ili šta je EU donela Srbiji

Komentari (28) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 02 januar 2015 16:11
ukratko
Donela je veliku, lepo upakovanu "šargarepu". Ili nešto šargarepi nalik.
Preporuke:
78
0
2 petak, 02 januar 2015 16:20
Rex
EU je pre svega nasoj elit i urbanoj gradjanskoj klasi donela jedan san. Tako da ljudi ne zive nego sanjaju taj san. Tako se lakse umire. Zamislite da su oni sto ih je Evropa ubila u gasnim komorama imali takav san. San je velika stvar. Cela nasa srednja klasa masta o EU.
Preporuke:
83
1
3 petak, 02 januar 2015 16:27
Jovaiša
Mislim da bi trebalo promeniti naslov uŠta je Srbija izgubila zbog EU
Preporuke:
69
0
4 petak, 02 januar 2015 16:53
Drinko Končarević
Da se poslužim naslovom Đ. Vukadinovića:"Bilans katastrofe". Ili kraće, ništa.
Preporuke:
72
2
5 petak, 02 januar 2015 17:12
Mirjana Niš
Naslov teksta mogao bi da bude - Kako Srbija dobitke pretvora u gubitke ili - Kako MMF kroz kredite vraća gubitke i potapa Srbiju u dugove. Dugovi odn krediti MMFa su naše pare koje moramo da vraćamo uz procente. Svi fondovi MMFa i Eu su opljačkane pare. Ne daju oni nikome ništa bez velike zarade. Pitajte Čanka, on zna, ali da li znaju Kori, Krstići slične dangube
Preporuke:
56
0
6 petak, 02 januar 2015 18:19
s.p.Lajković
Kad se sve sabere, jedino ispada da je EU, Avavu i ekipi oko njega, dobro napunila (njihove privatne) džepove. Zato se oni i ne osvrću na državne gubitke. Šta ih pa briga kad oni dobro prolaze a sve što trebaju da rade je da dobro lažu.
Preporuke:
52
0
7 petak, 02 januar 2015 18:50
Bojan, Priština
Izuzetno cenim gospodina Mirovića i njegovo delo, ali najveći problem kod srpske kritičke javnosti je to što kad izaćepred TV kamere potpuno ublaži retoriku.

Nedavno sam ga gledao bio je gost na jednoj lokalnoj televiziji na Kosovu, retorika potpuno ublažena i stavovi iz tekstova shodno tome potpuno relativizovani.

Isti je slučaj i sa npr. godpodinom Aleksandrom Ćikićem koji je jedan od najboljih autora ovde i istovemeno kao i Mirović profesor na Prištinskom univerzitetu. Kada je gostovao u toj istoj emisiji potpuno je ublažio stavove i spustio retoriku.

Dalje, prof. Antonić za mene jedan od vodećih intelektualaca Srbije u predhodnoj Ćirilici je pokazao da boluje od iste boljke, dozbolio je kao i Šuvaković da im jedan SNS izdajnik i sitni šićardžija Ljušić drži lekcije.
Preporuke:
66
2
8 petak, 02 januar 2015 19:26
Forever Jang
@Bojan Priština
MIslim, čak sam siguran da grešite. Prvo, pisana i izgovorena reč su sasvim različite kategorije. Ako neko, na primer prof. Mirović nešto napiše, pa se Vama ili meni učini da nismo dobro razumeli, mi taj tekst možemo ponovo pročitati i uveriti se jesmo li ili nismo u pravu. Izgovorena reč se mora drugačije dozirati, jer ako je nedovoljno jasna, može da diskredituje čitv smisao. Drugo, u intervjuu, na primer na TV, glavnu reč ima voditelj. Učesnik tu nije autor, kao što je to u pisanom tekstu.
Drugo, gledao sam i ja te TV nastupe Mirovića i Đikića i ne znam šta je tu ublaženo, kad jedan kaže na primer: da je "Dačić bruka srpske diplomatije, jer ne govori ni jedan strani jezik", ili drugi koji na samom Kosovu kaže za Vulina(gde taj isti Vulin ima svoje batinaše) da je velika štetočina za tamošnje Srbe i državu", ili "da su tamošnji Srbi rukovodioci po šiptarskim izborima nedorasli".
Ne treba olako osuđivati.
A tekst je odličan, kao i obično.
Preporuke:
35
6
9 petak, 02 januar 2015 19:50
teletabis
Čemu ovakvi tekstovi?

Pa ja svaki dan vidim da mi je novčanik sve nanje pun, odliv u vidu računa za struju, komunalije,... sve veći. Nesreća je u tome što ja nisam izuzetak, većina ima isti problem kao i ja, zapravo ovo postaje sve više egzistencijalni problem društva.

Odgovor na prvu rečenicu bi mogao da se podvede pod izreku: džaba gluvom šaputati i slepom pokazivati sliku.

Eto takvi smo mi, i gluvi i slepi za sva događanja. Izgleda da filosofija "neće valjda baš mene to da srefi" je ono u čemu se nalazi misaono delovanje našeg društva.
Preporuke:
39
0
10 petak, 02 januar 2015 20:14
Slovo iže a sira sve niže
ili: Ne lipši magare do zelene trave!Tabele sve govore. Treba dopuniti sa stopama morataliteta i nataliteta da dobijemo potpunu sliku o tome šta nas čeka na neizvesnom putu ka EU.
Preporuke:
38
0
11 petak, 02 januar 2015 20:14
Observantes
Direktan prikaz postopetooktobarskog pristajanja na ropstvo! Postavio sam pre dva meseca anketno pitanje: ko odavde, pozicioniran, sme da od Putina traži 10 milijardi evra kredita (kontra IPA, MMF ropskom hologramu?)?
Preporuke:
42
3
12 petak, 02 januar 2015 21:24
Srudentski grad
Jeste neverovatno. Uslov ua pred predgovore je progaja Telekoma i EPSa Zapadu. Vraćanje dugova. Zamislite da Rusi ili Kinezi ponude 10 puta više od Dojče telekoma? Naši nebi smeli da objave da su ponude uopšte prispela. Umesto da oglase jender i na ruskom i kineskom.
Dotle su slugani došli. Samo im rep viri iz Evropskog dupeta.
Metlu braćo, metlu, govnavu metlu i pred Vladu, da ih sve počistimo
Preporuke:
39
0
13 petak, 02 januar 2015 21:27
Grgur
Mi smo sami sebe ubili. Kako? Svojim neinteligentnim delovanjem u veoma bitnim istorijskim momentima. Nismo bili dovoljno pronicljivi onda kada je to najviše trebalo. Kao nacija, dozvolili smo da pogrešni ljudi budu zastupnici naših interesa, onako, na blanko. Ti, koji su nas decenijama vodili, doveli su nas do propasti. Znači, kao narod nismo bilo dovoljno zreli da preuzmemo odgovornost i sada plaćamo veoma visoku cenu svih naših promašaja. Mi smo tvorci ovog ambijenta u kome se trenutno nalazimo. Najlakše bi bilo da svu krivicu prebacimo na nekoga drugoga. Kurtu ili Murtu sve jedno je. A da li je baš tako? Ko je njih postavljao na vlast? Kako smo sejali, tako ćemo sada da žanjemo i to je to. Ušli smo u ulicu iz koje nema nazad. Započeo je proces totalnog raspada sistema gde je kraj sasvim vidljiv. Mi ćemo kao zemlja biti veoma brzo kolonijalizovani od srrane onih koji su nam davali novac da pokrivamo budžetske rupe. Samo lud može da veruje u to da se tako nešto može izbeći.
Preporuke:
26
0
14 petak, 02 januar 2015 22:38
Zoran
Lepo vam je rako Dusan Kovacevic u tekstu ispod: Pogresan smer 1945.. Zatim pogresan smer 1990.. Zatim lose posle 2000.. Od 1945. smo se aduzivali i od toga ziveli na racun balansiranja izmedju istoka i Zapada. Sada to vise ne moze.

Imali ste zivot koji nije nicim bio zaradjen osim teskog mesetarenja u datim svetskim okolnostima. Niste navikli posteno da radite a navikli ste lepo da zivite.

Toga vise nema. Sve to mora da se plati. To ce biti beda sledecih 10 godina minimum.
Preporuke:
10
27
15 petak, 02 januar 2015 22:48
Brane, Italija
EU je idealna za sposobne ljude i preduzeća, a smrtonosna za nesposobnjakoviće. Isto važi i za narode. Ako uspemo da stvorimo neki proizvod koji će kupovati Evropa biće nam super, ako ne živećemo teško ali u tom slučaju bolje nismo ni zaslužili. Nemojte misliti da će Kina i Rusija hteti da trguju sa nama, ako ne budemo imali ništa. Ni SAD ni niko. A drugo, najgore je oklevanje i čekanje na prijem, zato sve treba što pre završiti. Nisu sve regije jednako razvijene u EU, a iluzorno je očekivati da Srbija ikad stigne Holandiju ili Švedsku. naša liga je realno Bugarska, Hrvatska, Albanija... EU je skup preduzetnih i sposobnih država i vremenom će prevazići sve probleme. Eto koliko se govorilo o krahu evra, Grčke, Italije i to još od 2008. a u međuvremenu krahirala je rublja, a kineski rast se usporava.
Preporuke:
4
47
16 petak, 02 januar 2015 23:51
@ Drinko Končarević

Da se poslužim naslovom Đ. Vukadinovića:"Bilans katastrofe". Ili kraće, ništa.


E, da je nista bilo bi super. Mada ima i "nista", ali ovako - iz EU uvozimo sve, a izvozimo nista, a i to nista nije dovoljno, vec treba nista da izvozimo u Rusiju (da bi bili "fer"), a ni to nije dovoljno vec treba i da uvedemo sankcije Rusiji. Naravno i to bi bilo nista za EU, a pogotovo za Rusiju, ali za nas bi bila moralna katastrofa.
Preporuke:
24
1
17 subota, 03 januar 2015 00:00
@ Brane, Italija

EU je idealna za sposobne ljude i preduzeća, a smrtonosna za nesposobnjakoviće. Isto važi i za narode.


Da li ja u ovom stavu mirisem nacizam, ili mi se samo cini?
Preporuke:
47
2
18 subota, 03 januar 2015 06:46
Meda
@ Brane, Italija


EZ je kao banke Jezde i Dafine - Ponzi kombinacija i ništa više.

Dok se tržište širi i jednom smeru (nove članice) najsnažniji imaju prosperitet i vajdu od svega.

Da Švabovi ne vide više vajde od EZ, prvi će umoriti svoje čedo.
Evo Britanci vide dolazak nove radne snage kao gubitak i žele da beže glavom bez obzira. Dok su Poljaci trpeli prvi krug a britancii švabovi im prodavali đubre kao prvoklasnu robu bilo je dobro. Sad kad poljaci hoće da rade tamo gde im članstvo u EZ garantuje... priča je drugačija.

Dakle... Brane, tastatura ne sme da ti zameni guzicu i preotme joj funkcionalnost.
Preporuke:
32
0
19 subota, 03 januar 2015 10:03
Grgur
Novak Đoković je najveći sportista koga je Srbija ikada u svojoj istoriji imala. Ja njega kao takvog izuzetno cenim i poštujem. On je, čak, veliki patriota i veliki Srbin. Uostalom, to je već mnogo puta i dokazao. Veliki je i njegov doprinos u humanom smislu. Ipak, u jednoj stvari Đoković je atipičan Srbin. Njegov odnos prema svojoj profesiji prilično se razlikuje u odnosu na naciju kojoj pripada. To je receptura za nas. Da u tom smislu budemo atipični Srbi.
Preporuke:
14
15
20 nedelja, 04 januar 2015 15:30
s.p.Lajković
EU je SMRT za Srbiju!
Preporuke:
11
0
21 nedelja, 04 januar 2015 16:57
Bojan, Priština
@Forever Jang
Izgovorena reč se mora drugačije dozirati

Ja ipak mislim da se izgovorena reč mora zaoštriti i zašiljiti i objediniti u jedan širi glas javnosti pa onda složno svi u tačno definisanu metu.

Došlo je više do kraja, saterani smo na rub provalije - a neprijatelji i izdajnici, lopovi, kompradori i kukavice su skinuli maske, a Boga mi i dobro se zapatili. Ovo više nije samo borba za slobodu - ovo je borba za opstanak.
Preporuke:
8
2
22 ponedeljak, 05 januar 2015 00:27
Forever Jang
@Bojan Priština
Ponavljam, učešće u emisiji je autorsko delo urednika i(li) voditelja emisije, a Vi odlično znate ko su vlasnici i urednici na našim medijima. U Mirovićevom gostovanju koje pominjete, nimalo nije bilo kalkulisanja, naravno u odgovorima na pitanja koje je voditelj postavljao. Nije mogao on sam sebi da postavlja pitanja i da odgovara. Ipak, ako nađete na internetu tu emisiju, poslušajte ponovo. Videćete koliko grešite.
Što se tiče gostovanja profesora Antonića kod Marića, tu se slažem da je moglo biti mnogo bolje. Pre svega nije smeo da dozvoli da bude u istoj ekipi sa Šuvakovićem, koji je daleko, daleko ispod nivoa za jedan takav razgovor, pre svega zbog svoje ideoološke zaslepljenosti.
Ovde dolazimo do ključnog pitanja: imaju li tzv. patriotske snage nekoga ko radi na njihovom marketingu i medijskoj pripremi. Ja mislim da nemaju. Kada bi imali, unapred bi znali da je kontraproduktivno da Antonić sedi na istoj sofi sa Šuvakovićem, čija ga ideologija sputava. O tome se
Preporuke:
7
3
23 ponedeljak, 05 januar 2015 00:34
Forever Jang
mora ozbiljno razmisliti, jer se ne radi o tim ljudima, već o ugroženoj nacionalnoj ideji. Marić nije veverica. On odlično zna zašto je pozvao Šuvakovića kontra Ljušiću. Šuvakoviću su komunizam, Mira i Sloba tegovi koji mu ne dozvoljavaju da se izdigne do nacionalnog. Profesor Antonić je morao u emisiji da se izbori sa tim Šuvakovićevim tegovima, da bi došao do nacionalnog vazduha. U tom njegovom batrganju Ljušić je poentirao. Isto se dešava i kada su gosti neki "nacionalni talibani", koji se ne fokusiraju na suštinu dokazujući da li se kaže srbski ili srpski.
Konačno, nacionalne snage moraju imati profesionalce koji će se baviti samo medijskim konsaltingom, inače će dolaziti do mnogih gafova, što montiranih što stvarnih, a što će medijska mašinerija Ringijera i ostalih efikasno koristiti.
Preporuke:
6
4
24 ponedeljak, 05 januar 2015 14:10
Bojan, Priština
Forever Jang Moram vam reći da se nalazimo na dva suprotnosti kada su stavovi u pitanju.
Pa koga vi smatrate patriotskim snagama-samo desničare ?!
Nema slobode samo sa nacionalnim oslobođenjem bez Socijalne pravde a Socijalne pravde nema bez Klasnog oslobođenja.
Šta nama sada vredi dvoglavi orao i ocila na zastavi kao i Bože pravde kada svo dobili radnike i seljake koji su postali sirotinja i čija su prava brutalno zgažena kao i armiju nezaposlenih za koje je predviđeno da žive od socijalne pomoći koju opet moraju radom da zarade kao robovi. Radnici i seljaci čine narod.
Uz to sada imamo napade i na jezgro srednje klase na zdravstvo i prosvetu koji se degradiraju i kojima se plate smanjaju a izmenama zakona pokušavaju da se dovedu u zavistan položaj strahom od odkaza od kojih ih zakon o radu više neće štititi. Uostalom ista je priča i sa Advokatima!
Preporuke:
6
1
25 ponedeljak, 05 januar 2015 14:17
Bojan, Priština
2
Sve to vodi stvaranju jedne uske klase koju već nazivaju ološ elitom, sačinjene od komradorske, političko-izdajničke i kriminalne elite kao i poslušnih intelektualaca iza koje u drugom krugu stoji mala armija partijskih klimoglavaca koja se namiruje funkcijama u činovničkom aparatu. Sve to nije tranjo stanje nego kancer koji nagriza državu i narod i sve skupa i nas i njih vodi u istu propast.
Što se Šuvakovića tiče, Sloba je pokazao da se može biti i Socijalista ali i patriota i beskompromisni borac, on se sam rvao sa NATO a šta ste radili vi desničari i Vuk je ljubio ruke olbrajtovoj, Koštunica ćutke gledao uništavanje Vojske i prodaju privrede...
Iz svega toga, ja na vaše stavove gledam kao na potpuno prevaziđene i retrogradne.
Preporuke:
6
2
26 utorak, 06 januar 2015 08:24
Forever Jang
Bojan, Priština
Vidim, primili ste se na foru desničari-levičari. U politici, takozvana desnica je ona politička opcija koja forsira krupni kapital a zanemaruje socijalnu notu, jer na taj način privreda brže napreduje, a na račun socijalne sigurnosti. "Levičari" su oni koji se zalažu za ravnomerniju socijalnu sliku u društvu, uz blaži rast privrede.
Nacionalista može da bude i levičar i desničar. Niko ne brani i Miškoviću da bude nacionalista, kao ni meni gologuzanu. Iako je on mnogo desno, a ja mnogo levo. To levo-desno nema veze sa nacionalnim. To su nam podmetnuli da bi implicitno nacionalna ideja odmah bila shvaćena kao "desničarska" to jest sa negativnom konotacijom.
Preporuke:
4
3
27 utorak, 06 januar 2015 16:37
Bojan, Priština
Forever Jang

Ne govorimo istim jezikom ali se u srži koliko vidim dobrim delom razumemo, ja takođe mislim da ovo što se sada naziva levicom i desnicom nema mnogo veze ni sa jednim ni sa drugim, ovo je sistem u kojem izbori služe kao paravan za zamenu jedne oligarhije drugom, tako da se nisam primio.
Ja lično sam za socijalističku državu prvenstveno u smislu vlasniuštva nad kapitalom, prvenstveno onim krupnim koji vidim jedino u državnom vlasništvu.
Naravno uključujući demokratsko izražavanje naroda kroz izbore, ali po Putinovskoj šemi da svako mešanje stranaca domaće faktore legitimizuje kao stranu agenturu.
Preporuke:
3
0
28 utorak, 06 januar 2015 17:46
Alek i Ivica za Bojana i Forevera
Mi smo i leviciari i desnicari jer volimo druga Tita koji voleo americke pare i iseljavao Srbe sa KiM...
Preporuke:
3
2

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner